БЕЗ РЕКЛАМА НЯМА БИЗНЕС, ИКОНОМИКА, ПРОГРЕС

РЕКЛАМАТА ОФЛАЙН

В моя курс по Интернет маркетинг (записването в него става от сайта www.LudiPari.com) аз често повтарям, че истинската рекламна кампания, трябва да използва едновременно 10- 15 маркетингови техники, методи и стратегии и то ПАРАЛЕЛНО! В областта на маркетинга с пълна сила важи поговорката „Една лястовичка пролет не прави”.

Докато популяризирах сайтовете си www.Pisaneto.com и www.LudiPari.com НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО в Интернет, аз се възползвах от някои мои стари познанства, за да ги рекламирам БЕЗПЛАТНО и офлайн.

Започнах най- напред с вестниците, защото още древните римляни са казали: Scripta manent, т. е. „Написаното остава”. Главното ударение тук поставих върху така наречената „жълта преса”, тъй като тези издания имаха тиражи от над 100 000 екземпляра! А се предаваха и от ръка на ръка!…

Давах обширни, скандални интервюта, които предизвикваха доста голям отзвук. Казаното дотук не означава, че бягах от сериозните издания. Напротив, интервюираха ме и от такива сериозни вестници като „Труд”, „24 часа” и „Марица”. Точно те накараха много интелигентни хора да обърнат внимание на дейността ми в Мрежата.

На това място ще отворя скоба. Всеки българин е чувал името на Мистер Сенко. По негово време в България са се подвизавали още няколко значителни илюзионисти, но на най- голяма популярност се е радвал именно Мистер Сенко. Защо мислите, че е било така?… Защото Сенко е разбирал най- добре ролята на печатната реклама и е поддържал много топли връзки с изтъкнати журналисти.

Особено близък бил с Кирил Батенбергски, който е отразявал всеки негов по- крупен спектакъл. Така лека- полека Мистер Сенко се превърнал приживе в една истинска легенда. Взимайте пример от него!

В тази връзка искам да ви препоръчам следното: сприятелете се с неколцина журналисти. Те могат да ви окажат неоценима помощ! Изобщо, пресата, медиите са един много, много мощен съюзник.

Веднага ще ви обясня защо това е така. Когато някой вестник публикува материал за вас, средностатистическият читател остава с впечатлението, че журналистът, който минава за напълно независим човек, се изказва ласкаво за труда ви. Това е един изключително убедителен рекламен ход. Да, именно рекламен ход, защото тези статии и интервюта са си чиста проба скрита реклама. Е да, в наши дни ги наричат другояче. Не искам да ви досаждам, но и аз ще спомена модната „думичка” Пиар. Да, точно това е Пиар- крайно ефективен и ползотворен.

Да не подценяваме и другите медии. Винаги, когато ви се предостави възможност за това, говорете по радиото или пък участвайте в телевизионни предавания. Не бива и за миг да забравяте крилатата фраза на Гьобелс, който и до днес минава за един от най- големите комуникатори в човешката история: „Средствата за масова информация могат да направят от идиота гений, а от гения- идиот!” Може да звучи страшничко, но си е точно така.

Напоследък много тъпанари бяха превърнати в гении от телевизията. Тази медия е една ИДЕАЛНА ПРОДАВАЧКА! И нищо повече от това. Какво е по принцип телевизията?… Празни приказки на празни хорица, пробутвани на празноглавци. Може да се каже и по друг начин: телевизията е обида за здравия разум и добрия вкус.

Но! Рекламата по телевизията минава за една МНОГО ПРЕСТИЖНА РАБОТА!

Длъжен съм да призная, че и аз популяризирах сайтовете си чрез участия в различни телевизионни предавания. Не се назландисвах много, много, а давах интервюта и в най- незначителните кабеларки. Резултатът от тези мои телевизионни изяви се чувстваше осезателно. Трафикът ми рязко отскачаше, а продажбите се увеличаваха. Това обаче, дължа дебело да го подчертая не се дължеше на телевизията. Дължеше се на моята паралелна, едновременна, успоредна рекламна стратегия, която прилагах ЕЖЕДНЕВНО!

С риск да се повторя, ще го кажа отново- не подценявайте и за миг възможностите, БЕЗПЛАТНИТЕ възможности, които ви предоставят медиите! Само с една визитка и една подкупваща усмивка вие можете да си организирате реклама, която струва десетки хиляди лева. Разбирате, че не говоря празни приказки, защото съм правил тези неща многократно. А след това съм измервал резултатите от поредната си публикация или даденото интервю. Те бяха направо великолепни.

Хубаво би било, ако успеете да си отвоювате собствена рубрика в някое списание или вестник. Още по- добре би било, ако направите собствено телевизионно предаване, в което да обсъждате стоките и услугите, които продавате от сайта си. Това вече би било ИДЕАЛНО.

Дори съответната телевизия да не ви изплаща никакъв хонорар, печалбите ви ще са осезателни и ще дойдат всъщност от сайта ви. Още по- добре би било, ако ви плащат, естествено. Така с един куршум ще убиете два заека… Наслуки!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “БЕЗ РЕКЛАМА НЯМА БИЗНЕС, ИКОНОМИКА, ПРОГРЕС”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: