КОГАТО РЕКЛАМНИЯТ БЮДЖЕТ НЕ ДОСТИГА

(ПОЧТИ) БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА

Както многократно подчертавам в курса си по Интернет маркетинг (предлагам го в моя сайт www.LudiPari.com), грешката, която допускат много български бизнесмени е тази: влагат всичко, което имат, в машини, суровини, стоки… Накрая установяват, че нямат и пукната стотинка за реклама. Точно това води до тяхната гибел. Масово и повсеместно. Има обаче изход от тази ситуация! Вие можете да рекламирате себе си, фирмата си и вашата продукция много, много евтино. Ето как:

1. Лепенки за кола

Хората обръщат внимание на лепенките. Повярвайте ми. Преди години избухна дори нещо като политически скандал заради тях. Лепенки могат да ви изработят навсякъде и то на много ниска цена.

2. Направете от личната си кола подвижен билборд

Превърнете колата си в подвижен билборд. Всички имат коли, но малцина използват този начин за реклама.

3. Използвайте и личната си кореспонденция за реклама

Във ВСЯКО писмо, което изпращате, ТРЯБВА да поставяте и визитната си картичка. Правите ли го? Правите ли го?!

4. Създайте стипендия на ваше име

Такава стипендия няма да ви струва кой знае колко. Кеворк Кеворкян създаде стипендия във факултета по журналистика и това му струва 100 лв. на месец. Всеки може да си позволи такова нещо! Пък и защо да не помогнете на някой беден младеж?

5. Неправителствени организации

Вашите дарения се отразяват в техните материали. Колкото и скромни да са сумите. Изисквайте от тях да изпишат домейна на вашия сайт, както и телефонния ви номер.

6. Размяна на линкове

Това е един доста стар и съмнителен начин за реклама, но при блоговете той е направо задължителен. Не се увличайте обаче, защото може да отклоните вниманието на посетителите от стоката, предлагана в сайта ви.

7. Носете вашия бизнес върху себе си

Можете да си изготвите и фланелки, и бейзболни шапки с наименованието на вашата фирма или вашия домейн. Раздайте ги след това на вашите приятели и те ще се превърнат във ваши рекламни агенти. Можете да си изготвите табакери, запалки, химикалки с вашите лого и слогън. Плюс наименованието на сайта ви, разбира се.

8. Форумите

Посещавайте ги постоянно и публикувайте ваши материали в тях. Включете се в дискусии, отговаряйте на въпросите, които ви задават. И не забравяйте да настроите подписа си по съответния начин.

9. Пишете статии за електронни издания

Последно, но не най- маловажно: пишете за други. Това е един изключително ефектен похват. Смята се, че той е „Мерцедесът” на безплатните реклами. Мятайте се в него и отпрашвайте към върха!

Не очаквайте сайтът ви да се наложи за месец- два. Ако постоянно и упорито прилагате горните рекламни техники вие лека- полека ще се наложите и ще започнете да печелите прилични суми от Интернет.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “КОГАТО РЕКЛАМНИЯТ БЮДЖЕТ НЕ ДОСТИГА”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: