АВАНГАРДНИ МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ

ТЪНКОСТИТЕ НА ВИРУСНИЯ МАРКЕТИНГ

Вирусният маркетинг не е цел; той е неделима част от рекламната кампания. Ще го кажа другояче. Вирусният маркетинг не е просто някаква добавка към цялостната стратегия. Той е НЕРАЗРИВНА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНА част от нея!

Един пример: ако посланието ви съдържа някаква стойностна оферта, тогава то ще бъде предадено по веригата на близки, приятели и познати.

В моите сайтове

www.Pisaneto.com

www.LudiPari.com

www.Otslabni.net

www.SuperAstro.net

аз предлагам НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО стойностни електронни книги.

Всеки може да си ги свали директно от съответния сайт. Съдържанието е толкова ново, стойностно и необичайно, че мнозина се чувстват изкушени да препратят тези книги на техни познати. Прилагам тази рекламна техника от години и смятам, че тя и до днес ми носи чудесни РЕЗУЛТАТИ.

Работата е там, че вашето послание трябва да насърчава всеки, който се е сблъскал с него, да го разпространява и препраща. Отново и отново.

Да молиш хората да препращат нещо току- така, като при това им губиш времето, е глупаво и нахално. Ако прибавиш обаче нещо съблазнително към офертата си, някаква печалба, бонус или отстъпка, тогава мнозина ще изпратят твоето рекламно послание на техните познати и близки.

Предложете на потенциалните си клиенти нещо ценно- разпродажба, намаление, необичайна и ценна информация. Тогава вирусният маркетинг ще започне да функционира. И ще ви донесе огромни дивиденти…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “АВАНГАРДНИ МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: