КРИТЕРИИ ЗА МАРКЕТИНГОВА ЕФЕКТИВНОСТ

ГРАДАЦИЯ

Вече шеста година правя бизнес в Мрежата и през това време куп самовлюбени маниаци и хвалипръцковци не спираха да мe заливат с идиотските си мнения, предложения, наставления и критики. Без да го искам и очаквам от тях, разбира се.

Ситуацията е повече от смешна, защото аз съм този, който разбира от Интернет маркетинг и печели сериозни пари от Мрежата, а гореспоменатите мършляци не могат и една стотинка да изкарат от Интернет, но от тъмно до тъмно преливат от пусто в празно и разтягат локуми по форуми и блогове. И все се мъчат да учат по- учените от тях.

Казано е: „Мненията са най- евтината стока.” Всеки един от нас си има мнение и като че ли е готов да го изсипе веднага върху този, който е склонен да го слуша. Да, но мненията не са критерий в бизнеса. Единственият критерий за функционалността на един комерсиален сайт, са финансовите постъпления от него. Редно е, нашенските главанаци най- сетне да проумеят това. За да не ме занимават повече с простотиите си.

Има обаче и още няколко способа, с които може да се измери ефективността на един комерсиален сайт. Една чудесна възможност ни предлага например чудесният сайт http://website.grader.com.

Неотдавна реших да проверя ефективността на моите два комерсиални сайта

www.Pisaneto.com

и

www.LudiPari.com

Ето до какви заключения стигна анализът:

“A website grade of 76/100 for http://www.pisaneto.com means that of the hundreds of thousands of websites that have previously been evaluated, our algorithm has calculated that this site scores higher than 76% of them in terms of its marketing effectiveness. The algorithm uses a proprietary blend of over 50 different variables, including search engine data, website structure, approximate traffic, site performance, and others.”

“A website grade of 74/100 for http://www.ludipari.com means that of the hundreds of thousands of websites that have previously been evaluated, our algorithm has calculated that this site scores higher than 74% of them in terms of its marketing effectiveness. The algorithm uses a proprietary blend of over 50 different variables, including search engine data, website structure, approximate traffic, site performance, and others.”

Тъй като повечето българи бяха и си останаха простовати хорица, за тях ще го преведа:

„Градацията 76/100 за www.pisaneto.com означава, че от стотиците хиляди сайтове, които преди това бяха оценени, нашият алгоритъм изчисли, че маркетинговата ефективност на този сайт е със 76 % по- висока от тази на всички останали сайтове.”

Маркетинговата ефективност на www.ludipari.com пък е с 74 % по- висока.

Та такива ми ти работи… Моите „наставници” трябва всъщност да гледат какво правя и да се учат от мен. Защото иначе стават и смешни, и жалки. И ще си останат все така бедни, незначителни и озлобени…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “КРИТЕРИИ ЗА МАРКЕТИНГОВА ЕФЕКТИВНОСТ”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: