ОТНОВО ЗА ВИРУСНИЯ МАРКЕТИНГ

ТРАФИК, ТРАФИК, ТРАФИК!

В моя курс по Интернет маркетинг (запишете се за него от сайта www.LudiPari.com) изтъквам многократно жизнено важния проблем за трафика. Всеки собственик на комерсиален сайт мечтае денем и нощем само за едно: за повече трафик към неговия сайт. Но… Малцина са тези, които знаят как да постигнат тази цел.
Въпросът за трафика е от първостепенно значение, защото на всички е повече от ясно, че без трафик няма бизнес, защото няма купувачи и покупки. Затова в тази публикация ще ви разкрия няколко много ефикасни похвата за увеличаване на трафика към вашия комерсиален сайт. Аз знам какво говоря, защото и към четирите ми сайта има значителен месечен трафик.

Най-напред искам да ви кажа как НЯМА да привлечете посетители към сайта си. Ще разгледам един метод, който отдавна е изгубил своето очарование, а някои експерти по Интернет маркетинг го смятат дори за контрапродуктивен.
Става дума, разбира се, за добрия стар банер. С течение на времето той не само че изгуби привлекателната си сила, ами се превърна в едно “безполезно изкопаемо”. Най-актуалните изследвания сочат, че от сто посетители на даден сайт само един щраква върху банера, разположен в сайта.

Това идва да рече, че вие не бива в никакъв случай да хвърляте пари на вятъра и да плащате за банери. Сходни неща могат да бъдат казани и за един “братовчед” на банера – прочутия поп-ъп. И той не привлича вече клиенти. Напротив – дразни ги, а има вече и програми, които го блокират и елиминират напълно.

Затова бе измислен така нареченият Hover Ad. Тази шмекерия прилича на поп-ъп, но не се появява веднага след като влезете в даден сайт, а след няколко секунди. Посетете моя сайт www.LudiPari.com и веднага ще разберете, за какво иде реч.

Затова помнете: наумите ли си да ползвате поп-ъп, потърсете специалист, който може да го подмени с Hover Ad. Ако не намерите такъв, а това е крайно вероятно, обърнете се към мен. Аз ще ви насоча към подходящите хора. Аз мога да направя всъщност всичко за вас.

Нека сега да разгледаме няколко метода, които със сигурност ще осигурят огромен трафик. Водещи американски експерти ни препоръчват така наречения вирусен маркетинг. Това словосъчетание звучи страшничко и сигурно кара мнозина от вас да настръхват. Бързам да ви уверя обаче, че няма нищо страшно или опасно. Става дума за рекламни похвати, които един път използвани, започват да се разпространяват с бързината на вируси и да рекламират вашия сайт.

Има в най-общи линии три такива метода. Единият е добрата стара устна препоръка, която е и си остава най- добрият метод за рекламиране на стоки и услуги. На нея няма да се спирам по съвсем очевидни причини – аз се занимавам с Интернет маркетинг и именно поради това ще ви запозная с онези два метода, които можете да прилагате с голям успех в Мрежата. Не само че можете, а и трябва да ги прилагате!

Ако си направите труда и посетите моя сайт, ще забележите, че ви предлагам безплатна електронна книга, която веднага можете да снемете директно от сайта. След като я снемете и отворите, ще откриете един мой призив, който ви моли да препратите книжката на близки и познати. Те пък от своя страна ще я препратят на свои близки и познати… Разбирате ли сега защо този похват се нарича “вирусен маркетинг”?…

Друг един много ефектен и ефикасен метод е участието ви в различни форуми. Постингите се причисляват също към вирусния маркетинг. Защото статиите, бележките и мненията, които публикувате във форумите, остават за дълго време в тях. Мнозина участници във форумите ги четат и ги препоръчват на техни познати, близки и роднини.
За умните читатели ще го кажа и по друг начин: участието във форумите завърта механизма на вирусния маркетинг…

Не искам да крия, че има още един метод, който никак, ама никак не е популярен у нас. Той не е и лесен. Става дума за тематично насочени статии, които предоставяте на електронни издания за безвъзмездна публикация. Вие не правите всичко това заради черните очи на собствениците, разбира се. Безплатни закуски има само в капаните за мишки… Под или във всяка отделна статия вие трябва да поставите линк към вашия сайт.
Бихте могли да се споразумеете със собствениците на електронни издания. Можете да им предоставите правата над вашите статии. Така те ще могат да ги предават за публикация в други издания, но при едно условие – да запазят линковете към вашия сайт в тях.

Както вече отбелязах, тази практика не е никак популярна в България, но нищо не ви пречи да опитате. Защо не?… Нали за проба пари се не дават?…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “ОТНОВО ЗА ВИРУСНИЯ МАРКЕТИНГ”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: