НАБОЛЕЛИ ВЪПРОСИ НА СЪВРЕМЕННИЯ МАРКЕТИНГ

ДА КАЖЕМ „НЕ” НА ДОСАДАТА И НИСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ!

В наши дни вече съвсем отчетливо се различават два основни вида маркетинг- НАТРАПЧИВ и НЕНАТРАПЧИВ.

Към натрапчивия маркетинг спадат следните маркетингови канали:

  1. Телевизия (телемаркетинг)
  2. Радио
  3. Телефон (GSM)
  4. MLM (търговията „от врата на врата” изобщо)
  5. Писма, брошури, диплянки, листовки, плакати и пр.
  6. Вестници
  7. Панаири, търговски изложения
  8. SPAM (и- мейлите изобщо)

Гореизброените способи и методи са наистина досадни, натрапчиви. Точно тези много разпространени рекламни техники карат повечето хора да ненавиждат рекламата. Това е донякъде и смешно, като се има предвид, че за такъв вид маркетинг се харчат огромни средства. А резултатите са повече от съмнителни…

Съвременният Интернет маркетинг разполага (слава Богу!) с ред други възможности. Ето ги и техниките на ненатрапчивия маркетинг:

  1. Блогове
  2. SEO
  3. Социални медии
  4. Търсачките (най- вече Google, разбира се)
  5. RSS
  6. twitter
  7. You Tube
  8. Technorati
  9. Yahoo
  10. facebook, MySpace, Favit, Netlog и пр.
  11. Всички останали безплатни методи за реклама в Мрежата
  12. P R

Най- забавното в случая е това, че тези методи за реклама и популяризация на личности, стоки и услуги не само че не досаждат на никого, ами са и НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “НАБОЛЕЛИ ВЪПРОСИ НА СЪВРЕМЕННИЯ МАРКЕТИНГ”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: