НЕВИДИМАТА ЗЛАТНА МИНА НА ИНТЕРНЕТ

ИЗВЕЧНИТЕ ЗАКОНИ НА БИЗНЕСА

Когато някой купи нещо от вас и остане доволен от безупречните ви услуги, той се превръща във ваш клиент. Точно тук се крие невидимата златна мина. Вашият клиент ще е склонен да купува отново и отново от вас, защото се е уверил във вашата солидност и почтеност. Този клиент се чувства добре с вас, защото вече не питае съмнения към вашата личност, към вашия бизнес, към вашите стоки и услуги. Той, казано другояче, ви има ДОВЕРИЕ. Това е много, много важно, защото доверието продава стоката, а не цената и качеството!

Не е необходимо да впечатлявате и съблазнявате клиента си с пъстри картинки и бляскави графики. С обещания и хвалби. Истинският клиент- този, който е закупил нещо от вас, е вече достатъчно впечатлен от качеството на вашите стоки и услуги.

Вашите клиенти са склонни да закупят повторно нещо от вас, затова е много важно да не ги „изпускате от очи”. В маркетинга има едно златно правило: „Парите са в списъка!” Кой списък ли? Списъкът на вашите клиенти. Защото е много по- лесно да продаваш на постоянни клиенти, отколкото да търсиш нови в безбрежния свят на Интернет.

Затова е много важно за всеки Интернет бизнес да притежава списък на постоянните си клиенти с необходимата контактна информация за тях. Така можем да продаваме, продаваме, продаваме… Отново и отново. Ето я невидимата златна мина, която много, ама страшно много бизнесмени подминават. Дали и вие сте между тях?…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “НЕВИДИМАТА ЗЛАТНА МИНА НА ИНТЕРНЕТ”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: