ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА РЕКЛАМНАТА КАМПАНИЯ ВЪВ ВРЕМЕТО

ТАЙМИНГ

Ето едно понятие, което силно се подценява в маркетинга. Но какво означава то?…
Ако рекламната ви стратегия е добра, но се провежда в неподходящо време, вие със сигурност ще си строшите главата. Какво да се прави ли?… За всяка болка си има билка. Дори няколко билки…

1. Да предположим, че рекламното ви послание застига аудиторията в петък. Всеки се готви да празнува и никой няма да обърне внимание на вашите реклами. Нагласете нещата така, че вашите послания да застигат потребителите във вторник, сряда или четвъртък!

2. Да предположим, че имате чудесен продукт, но ограничен бюджет и страховита конкуренция… Рекламирайте продукта си тогава, когато конкуренцията почива или не рекламира!

3. Повечето фирми разпращат коледните си каталози през октомври и ноември. Ако вие изпратите вашите по-рано (макар че това звучи налудничаво), вашите каталози ще направят странно, необичайно, но успоредно с това и едно уникално впечатление. Ще им обърнат внимание веднага, но ще се сетят за тях и по Коледа. Гарантирам ви го!

4. Следете новините! Възникне ли нещо сензационно, нагодете рекламната си кампания към него!

5. Не започвайте преждевременно, т. е. не започвайте да рекламирате, преди да сте изпипали и най-малкия детайл на цялостната рекламна стратегия докрай!

6. Най-гадната „реклама” е тази: медиите започват усилено да натрапват нещо, което все още не може да се намери на пазара. Не допускайте това да се случи с вашите продукти!

7. Не бързайте с откриването на магазин или офис! Страшно лошо впечатление правят зле подредените рафтове, липсата на персонал, непочистените помещения…

8. Ако рекламирате нещо по телефона, не би трябвало да се обаждате в ранни зори или късно вечерта. Практиката отдавна е доказала, че този вид маркетинг е най-ефикасен, когато се обаждате между 11 и 16 часа. На домашни телефони можете да се обаждате дори до 18 часа.

9. Бъдете максимално бързи, когато се налага да изпълнявате поръчки или да отговаряте на запитвания! Реагирайте веднага и на рекламациите!

10. Не бързайте при изготвянето на рекламни материали. Имайте предвид, че в тази област вие сте изправени пред три проблема: бързина, качество и икономии. Герила маркетингът смята, че качеството и икономиите са по-важни от бързината. Смята се дори, че качеството на рекламата е решаващ фактор за успеха.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

Advertisements

0 Responses to “ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА РЕКЛАМНАТА КАМПАНИЯ ВЪВ ВРЕМЕТО”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: