СЪВРЕМЕННИ МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ

БЛОГ И РЕКЛАМА

Най- точната дефиниция на рекламата е тази: „Платена еднопосочна комуникация чрез определени медии, при която спонсорът може да бъде идентифициран, а посланието е строго контролирано.”

Досега за целите на рекламата се използваха традиционните медии. Телевизия, радио, вестници, списания, билбордове… Да не забравяме и Интернет- една медия, която придобива все по- голямо значение и тежест. По всичко личи, че не след дълго Интернет ще „удари в земята” всички останали медии.

Аз разисквам и обяснявам най- подробно този въпрос в моя курс по Интернет маркетинг, за който всеки може да се запише от сайта ми

www.LudiPari.com

Първоначално блоговете не бяха замислени като средство за реклама. Те май бяха измислени и създадени от графоманите. НО! Не след дълго маркетинг експертите осъзнаха силата им като инструмент на рекламата. И се започна… Текстови линкове, банери, спонсорирани статии и т. н.

В наши дни десетки фирми са готови да доставят реклами за вашия блог. И да ви платят добре, много добре дори. Защото маркетинг експертите разбраха, че от рекламата в блоговете могат да имат полза и двете страни- рекламодателите и блогърите. Печалбите, които могат да се извлекат от един единствен блог не са за подценяване. Особено, ако блогът е популярен.

Някои от моите курсисти вече печелят маса пари от своите блогове. Защо не се присъедините и вие към тях?…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

2 Отговори to “СЪВРЕМЕННИ МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ”


  1. 1 tool февруари 12, 2010 в 12:42 pm

    много интересно, благодаря

  2. 2 ludipari август 14, 2010 в 12:29 pm

    И аз ви благодаря!


Вашият коментар




февруари 2009
П В С Ч П С Н
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Top Clicks

  • Нищо